Sydney
Fecha Martes, 02 agosto a las 11:16:33
Tema Australia

Avui es el nostre ultim dia a sydney, i estem preparant el viatge cap a Africa, i per a que l'arrivada sigui el millor possible li hem comprat una bici nova al Pepe, una super mountain bike per a que voli per sobre els "baches" de les carreteres africanes

Aquesta ultima setmana a Sydney ha tingut una mica de tot. Vam arribar el dia 27 molt d'hora pel mati i vam muntar les bicis per anar cap a l'hotel. Ens van dir que circular per Sydney amb les bicis havia de ser un infern, pero no hi ha hagut per a tant, ni molt menys, i ens hem pogut desplacar amb elles sempre que ho hem volgut.
Un cop instal.lats vam anar a recorrer el centre. Es una ciutat amb molta vida, moderna, gent guapa i fashion (i nosaltres amb les botes de treking i els forros polars...), i en molts aspectes semblant a Barcelona. Per exemple, el Darling Harbour es un remix entre el moll de la fusta i el Maremagnum.

Com el Javi i la Reyes marxaven cap a casa hem aprofitat per a donar-nos uns bons homenatges. El mes destacat ha estat la visita a la opera de Sydney. Vam veure Nabuco, de Verdi (vestits, com no, amb els nostres forros polars) i ens va agradar moltissim. Tambe hem aprofitat per a disfrutar amb l'ambient nocturn, i sortir a ballar una mica que ja tocava!!!

I va arribar el dia 31, en el que els nostres companys de viatge dels darrers 2 mesos agafaven el vol de tornada a Barcelona. Vam anar amb ells fins a l'aeroport i els vam empaquetar. Al comiat no hi van faltar les abracades i algunes llagrimes. Sembla que hem superat amb exit aquesta edicio especial de "Gran Hermano".Des d'aqui, un peto ben fort pels ciclistes de Quensland.

Els 2 dies que ens quedaven els hem aprofitat per a passejar tranquils per la ciutat, anar a l'aquarium i visitar el 'Fish Market", el segon mes gran del mon i a on es pot trobar casi qualsevoltipus de peix i/o marisc. Nosaltres ens vam cruspir mitja llagosta i mig bou de mar per cap.Com ja imagineu, ens ho vam passar teta!!

El temps no ens ha donat per res mes.Se'ns ha tirat a sobre amb els preparatius del canvi de continent. Aquest cop volem direccio a casa, encara que farem una escala de 3 mesos una mica mes abaix.

Este artículo proviene de La vuelta al mundo de Carina y Josep

La dirección de esta noticia es: